Спочатку з’явилася інформація про нову рівненську команду, яка подала заявку на участь у Другій польській лізі, “Каскад”. Водночас туди ж знову подав заявку і СПС “Спідвей-Рівне”. Кому нададуть перевагу (і чи взагалі допустять українців до свого чемпіонату — авт.) поляки, наразі говорити зарано.
Натомість реальнішим є проведення командного чемпіонату України, який ініціює наша федерація мотоциклетного спорту. Хоча всім відомо, що вже не перший рік як слід не проведено жодного українського чемпіонату (особистого, юніорського, парного тощо), а переможців визначають за підсумками проведених одного чи двох етапів змагань. Причина — в Україні не вистачає гонщиків, не кажучи вже про мототехніку. На жаль, більшість функціонерів бачать у спідвеї одне — можливість “зрубати бабки”, і за грошовими знаками не помічають (чи не хочуть помічати) жалюгідність цього виду технічного спорту.
Та все ж оптимісти вірять у краще майбутнє, і створення Української ліги спідвею (УЛС), проект якої нещодавно розіслано керівникам українських клубів, може стати рятівною соломинкою.
Дебютний чемпіонат УЛС може бути проведений вже наступного року і до участі у ньому запрошуються команди з Рівного, Львова, Червонограда, можливо — з кримського селища Чорноморське (саме там місцевий аматор спідвею Олег Досаєв збудував мототрек, де першого листопада розіграли Кубок України 2008 року). Мінімальна кількість команд у лізі — чотири, але може бути й більше. У кожній гонці змагатимуться чотири клуби. Кожна команда УЛС бере на себе зобов’язання організувати в сезоні три змагання, тож чемпіонат складатиметься з трьох кіл — разом 12 гонок. У складі команди на гонку мають бути заявлені чотири основних та два запасних гонщики. Обов’язково — один український юніор, який повинен виступати в кожній серії заїздів. Не виключається участь легіонерів, однак їхня кількість визначатиметься спільним рішенням учасників УЛС.
Чимало ідей запозичено із спідвейних чемпіонатів інших країн. І навіть якщо перший млинець буде глевким, з часом гонки можуть стати цікавими та інтригуючими. А крок до створення УЛС вже зроблено — першими зголосилися до нової спортивної організації львівський “СКА-Спідвей” і червоноградський “Шахтар”. На черзі — рішення керівництв рівненських клубів, яких лише на папері існує з півдюжини. Настав час перейти від слів про вболівання за майбутнє українського спідвею до конкретних справ для його порятунку — припинити безоглядно фінансувати польських, чеських та російських легіонерів і звернути погляди на українських гонщиків.
Натомість реальнішим є проведення командного чемпіонату України, який ініціює наша федерація мотоциклетного спорту. Хоча всім відомо, що вже не перший рік як слід не проведено жодного українського чемпіонату (особистого, юніорського, парного тощо), а переможців визначають за підсумками проведених одного чи двох етапів змагань. Причина — в Україні не вистачає гонщиків, не кажучи вже про мототехніку. На жаль, більшість функціонерів бачать у спідвеї одне — можливість “зрубати бабки”, і за грошовими знаками не помічають (чи не хочуть помічати) жалюгідність цього виду технічного спорту.
Та все ж оптимісти вірять у краще майбутнє, і створення Української ліги спідвею (УЛС), проект якої нещодавно розіслано керівникам українських клубів, може стати рятівною соломинкою.
Дебютний чемпіонат УЛС може бути проведений вже наступного року і до участі у ньому запрошуються команди з Рівного, Львова, Червонограда, можливо — з кримського селища Чорноморське (саме там місцевий аматор спідвею Олег Досаєв збудував мототрек, де першого листопада розіграли Кубок України 2008 року). Мінімальна кількість команд у лізі — чотири, але може бути й більше. У кожній гонці змагатимуться чотири клуби. Кожна команда УЛС бере на себе зобов’язання організувати в сезоні три змагання, тож чемпіонат складатиметься з трьох кіл — разом 12 гонок. У складі команди на гонку мають бути заявлені чотири основних та два запасних гонщики. Обов’язково — один український юніор, який повинен виступати в кожній серії заїздів. Не виключається участь легіонерів, однак їхня кількість визначатиметься спільним рішенням учасників УЛС.
Чимало ідей запозичено із спідвейних чемпіонатів інших країн. І навіть якщо перший млинець буде глевким, з часом гонки можуть стати цікавими та інтригуючими. А крок до створення УЛС вже зроблено — першими зголосилися до нової спортивної організації львівський “СКА-Спідвей” і червоноградський “Шахтар”. На черзі — рішення керівництв рівненських клубів, яких лише на папері існує з півдюжини. Настав час перейти від слів про вболівання за майбутнє українського спідвею до конкретних справ для його порятунку — припинити безоглядно фінансувати польських, чеських та російських легіонерів і звернути погляди на українських гонщиків.
Комантарі до матеріалу :
Додати коментар :