Гран-Прі Челендж на довгому треці-Трофимов лише 16
Пропонуємо Вашій увазі статистику Гран-прі Челлендж-2008 на довгому треку і матеріал про цю гонку рівненської спортивної газети "Спортивний Ярмарок"
ВОЛОДИМИР ТРОФИМОВ: ПОДАРУНКУ ДЛЯ СЕБЕ І ДЛЯ МІСТА НЕ ВИЙШЛО.
18 жовтня рівненський гонщик Володимир Трофимов виступив у фіналі Гран-прі Челлендж-2008 на довгому треці (Фінал відбору на Гран-прі-2009 на довгому треці) в голландському місті Едуар.
Нагадаємо нашим читачам, що цей був третій заключний фінал світових та європейських чемпіонатів, до яких в цьому році пробилися українські спортсмени. У фіналі чемпіонату Європи на трав'яному треці в голландському Сіддебурені Володимир Трофимов зайняв 7-е місце. В чеському Пардубіце, де відбувся фінал юніорського чемпіонату світу, Андрій Карпов фінішував на 13-му місці. І ось настала черга ще одної важливої гонки як для спідвейної України, так і для Володимира Трофимова. У разі проходження до вісімки найкращих за підсумками гонки в Едуарді рівнянин отримував право в наступному сезоні стартувати в світовій серії Гран-прі на довгому треці. Мабуть, непотрібно додатково пояснювати, який це престиж і для гонщика, і для країни та міста, яке він представляє.
Разом з Трофимовим до Нідерландів вирушили Ярослав Полюхович (в якості механіка) та Ілля Бондаренко, який мав виступати перед гонкою в заїзді «Останній шанс». У разі зайняття в ньому першого або другого місця Ілля отримував місце в основній сітці змагань, третє або четверте місце давало гонщика статус запасного на змаганнях в Едуарді.
Весь тиждень, який передував гонці, в Едуарді лили дощі. Організатори, як могли рятували доріжку, а ось вся місцевість навколо перетворилося на суцільне болото, по якому найкраще було пересуватися в резинових чоботях. Що, до речі, і робили і гонщики, і деякі завбачливі глядачі. Добре хоч, що дощ припинився в день гонки і не став на заваді проведенню фіналу.
Далі передаємо слово Володимиру Трофимову, який розповів нам деякі подробиці гонки.
Володимир Трофимов: «На жаль, ті негаразди, які переслідували мене в Україні напередодні гонки, продовжилися і в Нідерландах, в Едуарді. На гонку приїхав Егон Мюллер, але без ... двигуна для мене. Сказав, що не встиг зробити його, оскільки було багато замовлень. Можливо просто хтось запропонував більше грошей, і поїхав на «моєму» двигуні. Пред'являти якісь претензії я не став, якби в мене був би час, щоб приїхати до нього в майстерню, гадаю двигун в мене був би, але ж часу зовсім не було через ті проблеми, про які я говорив перед виїздом з Рівного. Довелося покладатися на той двигун, який я робив собі сам в проміжках між візитами до голландського посольства та ремонтом буса. Змагання передувало тренування вранці в день гонки. Воно складалося з двох стартів під стрічку. Один з них я виграв, в другому прийшов другим. В принципі, не головне, яким ти фінішував, головне, який час показав при проходженні одного кола. Організатори змагань потім оголосили час усіх спортсменів: я був в п'ятірці найкращих. Це, звісно, додало оптимізму. Дуже не пощастило вже на тренуванні Іллі Бондаренко. Ми з ним стартували разом, плюс ще два гонщики. Я їхав три кола першим, потім вирішив, що достатньо «навантажувати» двигун, скинув газ та підняв руку вверх. Два спортсмени, що їхали за мною теж збавили оберти, а Ілля чомусь, навпаки, «закусив» газ, на повній ході ввійшов в поворот, не впорався з керуванням, допустив падінням, проламав, навіть, своєю технікою паркан. На щастя, він не травмувався, але стартувати в змаганнях в нього вже не було на чому. На заїзд «Останній шанс» я дав Бондаренко свій двигун, але, звісно, що стартувати в гонці на одній і тій самій техніці двом спортсменам одночасно, було нереально. Втім, дістатися фінішу Іллі в цьому заїзді не вдалося, він зійшов, а якби був, хоча б, четвертий, то був би запасним в фіналі.
Настала черга основних стартів фіналу. Я стартував вже в другому заїзді. Програв старт, опинився на п'ятому місці, але пройшов спочатку голландця Ейбергена, а потім італійця Міланезе. Сам для себе зауважив, що початок доволі непоганий, і, мабуть, наврочив... На третьому колі в мене «заклинив» двигун. Звісно, що зійшов з дистанції, але найстрашніше не це, а те, що реально далі мені не було на чому стартувати. Мій двигун мав бути запасним на цих змаганнях, основним мав бути двигун від Мюллера, а після свого першого заїзду я опинився фактично без техніки. Щоправда, під час проходження технічного контролю перед гонкою я занотував в якості запасного двигуна, ще один мій, який лежав в бусі, і який я в цьому сезоні майже не використовував і не готував, оскільки він давно вже вичерпав свій ліміт стартів. Але зараз ситуація така, що потрібно було хоч на чомусь, але виїжджати в заїзди. Наступний заїзд для мене - шостий. Тепер вже старт мені вдався непоганий, але одразу і справа, і зліва мене проходять майже усі суперники. Розумію, що на такій техніці далеко не заїдеш, боротися за чільну вісімку стало нереально. Наступний заїзд і знову «одиничка» в скарбничку. Це означає, що я вже не попадаю ні у фінал «А», ні у фінал «В». Шкода, тому що проходять мене гонщики, які були далеко позаду під час тренування, яких я вже неодноразово перемагав в цьому сезоні, як в офіційних змаганнях, так і в товариських гонках. Але, це - спорт, тут в кожній конкретній гонці потрібно доводити, що ти кращий за інших. Минулі заслуги тут не рахуються. Суперники ретельніше підготувалися до цього фіналу і досягли свого. Мені ж дістався старт лише у фіналі «С» серед найслабших того вечора гонщиків, в якому я ризикував, взагалі, «втратити» і запасний двигун, з великими проблемами дістався до фінішу. Шкода, тому що хотів зробити подарунок у вигляді стартів в Гран-прі в наступному році і собі, і Рівному, яке буде святкувати в наступному році 50 років спідвею в нашому місті. Але не вийшло. Користуючись нагодою хочу через ваше видання подякувати федерації мотоциклетного спорту України (віце-президент Сергій Лятосинський) за те, що вони вперше за 17 років моїх виступів за Україну в офіційних міжнародних змаганнях надали мені фінансову допомогу на оплату поїздки на змагання. Приємно, що на протязі всього сезону осторонь моїх проблем не залишалося управління в справах сім'ї, молоді та спорту Рівненської міської ради (начальник - Сергій Шевчук). Завершувати кар'єру не збираюся, буду в наступному сезоні знову штурмувати вершини та намагатимусь таки попасти в Гран-прі на довгому треці. Сподіваюся, що в наступному сезоні підтягнеться і Ярослав Полюхович».
А перемогу в змаганнях здобув чемпіон Європи 2008 року француз Стефан Тресарр'ю, головний вибух цьогорічного сезону на довгих та трав'яних треках.
Весь тиждень, який передував гонці, в Едуарді лили дощі. Організатори, як могли рятували доріжку, а ось вся місцевість навколо перетворилося на суцільне болото, по якому найкраще було пересуватися в резинових чоботях. Що, до речі, і робили і гонщики, і деякі завбачливі глядачі. Добре хоч, що дощ припинився в день гонки і не став на заваді проведенню фіналу.
Далі передаємо слово Володимиру Трофимову, який розповів нам деякі подробиці гонки.
Володимир Трофимов: «На жаль, ті негаразди, які переслідували мене в Україні напередодні гонки, продовжилися і в Нідерландах, в Едуарді. На гонку приїхав Егон Мюллер, але без ... двигуна для мене. Сказав, що не встиг зробити його, оскільки було багато замовлень. Можливо просто хтось запропонував більше грошей, і поїхав на «моєму» двигуні. Пред'являти якісь претензії я не став, якби в мене був би час, щоб приїхати до нього в майстерню, гадаю двигун в мене був би, але ж часу зовсім не було через ті проблеми, про які я говорив перед виїздом з Рівного. Довелося покладатися на той двигун, який я робив собі сам в проміжках між візитами до голландського посольства та ремонтом буса. Змагання передувало тренування вранці в день гонки. Воно складалося з двох стартів під стрічку. Один з них я виграв, в другому прийшов другим. В принципі, не головне, яким ти фінішував, головне, який час показав при проходженні одного кола. Організатори змагань потім оголосили час усіх спортсменів: я був в п'ятірці найкращих. Це, звісно, додало оптимізму. Дуже не пощастило вже на тренуванні Іллі Бондаренко. Ми з ним стартували разом, плюс ще два гонщики. Я їхав три кола першим, потім вирішив, що достатньо «навантажувати» двигун, скинув газ та підняв руку вверх. Два спортсмени, що їхали за мною теж збавили оберти, а Ілля чомусь, навпаки, «закусив» газ, на повній ході ввійшов в поворот, не впорався з керуванням, допустив падінням, проламав, навіть, своєю технікою паркан. На щастя, він не травмувався, але стартувати в змаганнях в нього вже не було на чому. На заїзд «Останній шанс» я дав Бондаренко свій двигун, але, звісно, що стартувати в гонці на одній і тій самій техніці двом спортсменам одночасно, було нереально. Втім, дістатися фінішу Іллі в цьому заїзді не вдалося, він зійшов, а якби був, хоча б, четвертий, то був би запасним в фіналі.
Настала черга основних стартів фіналу. Я стартував вже в другому заїзді. Програв старт, опинився на п'ятому місці, але пройшов спочатку голландця Ейбергена, а потім італійця Міланезе. Сам для себе зауважив, що початок доволі непоганий, і, мабуть, наврочив... На третьому колі в мене «заклинив» двигун. Звісно, що зійшов з дистанції, але найстрашніше не це, а те, що реально далі мені не було на чому стартувати. Мій двигун мав бути запасним на цих змаганнях, основним мав бути двигун від Мюллера, а після свого першого заїзду я опинився фактично без техніки. Щоправда, під час проходження технічного контролю перед гонкою я занотував в якості запасного двигуна, ще один мій, який лежав в бусі, і який я в цьому сезоні майже не використовував і не готував, оскільки він давно вже вичерпав свій ліміт стартів. Але зараз ситуація така, що потрібно було хоч на чомусь, але виїжджати в заїзди. Наступний заїзд для мене - шостий. Тепер вже старт мені вдався непоганий, але одразу і справа, і зліва мене проходять майже усі суперники. Розумію, що на такій техніці далеко не заїдеш, боротися за чільну вісімку стало нереально. Наступний заїзд і знову «одиничка» в скарбничку. Це означає, що я вже не попадаю ні у фінал «А», ні у фінал «В». Шкода, тому що проходять мене гонщики, які були далеко позаду під час тренування, яких я вже неодноразово перемагав в цьому сезоні, як в офіційних змаганнях, так і в товариських гонках. Але, це - спорт, тут в кожній конкретній гонці потрібно доводити, що ти кращий за інших. Минулі заслуги тут не рахуються. Суперники ретельніше підготувалися до цього фіналу і досягли свого. Мені ж дістався старт лише у фіналі «С» серед найслабших того вечора гонщиків, в якому я ризикував, взагалі, «втратити» і запасний двигун, з великими проблемами дістався до фінішу. Шкода, тому що хотів зробити подарунок у вигляді стартів в Гран-прі в наступному році і собі, і Рівному, яке буде святкувати в наступному році 50 років спідвею в нашому місті. Але не вийшло. Користуючись нагодою хочу через ваше видання подякувати федерації мотоциклетного спорту України (віце-президент Сергій Лятосинський) за те, що вони вперше за 17 років моїх виступів за Україну в офіційних міжнародних змаганнях надали мені фінансову допомогу на оплату поїздки на змагання. Приємно, що на протязі всього сезону осторонь моїх проблем не залишалося управління в справах сім'ї, молоді та спорту Рівненської міської ради (начальник - Сергій Шевчук). Завершувати кар'єру не збираюся, буду в наступному сезоні знову штурмувати вершини та намагатимусь таки попасти в Гран-прі на довгому треці. Сподіваюся, що в наступному сезоні підтягнеться і Ярослав Полюхович».
А перемогу в змаганнях здобув чемпіон Європи 2008 року француз Стефан Тресарр'ю, головний вибух цьогорічного сезону на довгих та трав'яних треках.
Фінал Гран-прі Челлендж-2008 на довгому треці
18.10.2008 року, Едуард (Нідерланди)
18.10.2008 року, Едуард (Нідерланди)
Заїзд «Останній шанс» | ||
Гонщик |
Країна |
М |
Сьорд Розенберг |
Нідерланди |
1. |
Пол Купер |
Велика Британія |
2. |
Павел Ондрашик |
Чехія |
3. |
Марк Стейкема |
Нідерланди |
С |
Ілля Бондаренко |
Росія |
С |
Зденек Шнайдервінд |
Чехія |
н/с |
№ |
Гонщик |
Країна |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
СО |
C |
B |
A |
М |
3 |
Стефан Трессар'ю |
Франція |
1 |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
16 |
|
|
1. |
1. |
1 |
Бернд Дінер |
Німеччина |
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
4 |
|
|
19 |
|
|
2. |
2. |
10 |
Річард Халл |
Велика Британія |
|
4 |
|
4 |
|
|
|
5 |
|
3 |
|
|
16 |
|
|
3. |
3. |
11 |
Йорг Теббе |
Німеччина |
|
5 |
|
|
4 |
|
|
|
2 |
|
5 |
|
16 |
|
|
4. |
4. |
14 |
Алессандро Міланезе |
Італія |
|
|
3 |
|
5 |
|
|
|
3 |
|
|
4 |
15 |
|
|
5. |
5. |
18 |
Пол Купер |
Велика Британія |
|
|
5 |
|
|
4 |
|
|
4 |
|
П/В |
|
13 |
|
|
6. |
6. |
6 |
Річард Спейсер |
Німеччина |
4 |
|
|
|
|
2 |
|
2 |
|
5 |
|
|
13 |
|
1. |
|
7. |
2 |
Яннік де Йонг |
Нідерланди |
2 |
|
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
12 |
|
2. |
|
8. |
9 |
Річард Вольфф |
Чехія |
|
2 |
|
|
|
3 |
|
4 |
|
|
2 |
|
11 |
|
3. |
|
9. |
16 |
Ерік Ейберген |
Нідерланди |
|
|
2 |
2 |
|
|
4 |
|
|
|
|
3 |
11 |
|
4. |
|
10. |
8 |
Себастьян Трессар'ю |
Франція |
|
3 |
|
|
1 |
|
3 |
|
|
С |
|
|
7 |
|
5. |
|
11. |
5 |
Стефан Катт |
Німеччина |
3 |
|
|
|
2 |
|
2 |
|
|
|
|
1 |
8 |
|
6. |
|
12. |
4 |
Рене Лехтінен |
Фінляндія |
П |
|
|
3 |
|
|
|
|
0 |
|
1 |
|
4 |
1. |
|
|
13. |
15 |
Херберт Рудольф |
Німеччина |
|
|
1 |
|
|
0 |
0 |
|
|
1 |
|
|
2 |
2. |
|
|
14. |
13 |
Даніель Бачер |
Німеччина |
|
|
С |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
3 |
|
5 |
3. |
|
|
15. |
12 |
Володимир Трофимов |
Україна |
|
С |
|
|
|
1 |
1 |
|
|
|
|
2 |
4 |
4. |
|
|
16. |
19 |
Павел Ондрашик |
Чехія |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
С |
3 |
5. |
|
|
17. |
17 |
Сьорд Розенберг |
Нідерланди |
|
|
4 |
|
0 |
|
|
С |
|
н/с |
|
|
4 |
н/с |
|
|
18. |
7 |
Сірг Шутцбах |
Німеччина |
|
1 |
|
0 |
|
|
|
|
н/с |
|
|
н/с |
1 |
|
|
|
19. |
Володимир Кошовий
В матеріалі використана статистика з сайту www.speedway.org
Переглядів матеріалу: 843, Коментарів: 0. Матеріал додано: 26.10.2008
Додати коментар :