Привіт, простий прохожий або спідвейний фанат! Повідомимо - сьогодні: 20.05.2024 , годин в Рівному : 4

Попередній матч у Рівному :
2 травня : Командний кубок світу, юніори;
Результат матчу

Наступний матч у Рівному :
22 травня : "Каскад" - "Кольяж Ополе"
Склади команд | Онлайн гонки

Попередній матч "Каскаду" :
8 травня : "Островія" - "Каскад";
Результат гонки
Статистика сайту
На сайті: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Погода у Рівному

Погода в Ровно

Пошук на сайті

Ваш профіль
Для перегляду профілю необхідно авторизуватися на сайті
Логін:
Пароль:
Опитування

Чи має "Каскад" шанси на вихід у I ПЛ лігу?


Відповіли: 167
Гран-Прі Челендж на довгому треці-Трофимов лише 16

Пропонуємо Вашій увазі статистику Гран-прі Челлендж-2008 на довгому треку і матеріал про цю гонку рівненської спортивної газети "Спортивний Ярмарок"
 
ВОЛОДИМИР ТРОФИМОВ: ПОДАРУНКУ ДЛЯ СЕБЕ І ДЛЯ МІСТА НЕ ВИЙШЛО.

   18 жовтня рівненський гонщик Володимир Трофимов виступив у фіналі Гран-прі Челлендж-2008 на довгому треці (Фінал відбору на Гран-прі-2009 на довгому треці) в голландському місті Едуар.
   Нагадаємо нашим читачам, що цей був третій заключний фінал світових та європейських чемпіонатів, до яких в цьому році пробилися українські спортсмени. У фіналі чемпіонату Європи на трав'яному треці в голландському Сіддебурені Володимир Трофимов зайняв 7-е місце. В чеському Пардубіце, де відбувся фінал юніорського чемпіонату світу, Андрій Карпов фінішував на 13-му місці. І ось настала черга ще одної важливої гонки як для спідвейної України, так і для Володимира Трофимова. У разі проходження до вісімки найкращих за підсумками гонки в Едуарді рівнянин отримував право в наступному сезоні стартувати в світовій серії Гран-прі на довгому треці. Мабуть, непотрібно додатково пояснювати, який це престиж і для гонщика, і для країни та міста, яке він представляє.
   Разом з Трофимовим до Нідерландів вирушили Ярослав Полюхович (в якості механіка) та Ілля Бондаренко, який мав виступати перед гонкою в заїзді «Останній шанс». У разі зайняття в ньому першого або другого місця Ілля отримував місце в основній сітці змагань, третє або четверте місце давало гонщика статус запасного на змаганнях в Едуарді.
Весь тиждень, який передував гонці, в Едуарді лили дощі. Організатори, як могли рятували доріжку, а ось вся місцевість навколо перетворилося на суцільне болото, по якому найкраще було пересуватися в резинових чоботях. Що, до речі, і робили і гонщики, і деякі завбачливі глядачі. Добре хоч, що дощ припинився в день гонки і не став на заваді проведенню фіналу.
  Далі передаємо слово Володимиру Трофимову, який розповів нам деякі подробиці гонки.
   Володимир Трофимов: «На жаль, ті негаразди, які переслідували мене в Україні напередодні гонки, продовжилися і в Нідерландах, в Едуарді. На гонку приїхав Егон Мюллер, але без ... двигуна для мене. Сказав, що не встиг зробити його, оскільки було багато замовлень. Можливо просто хтось запропонував більше грошей, і поїхав на «моєму» двигуні. Пред'являти якісь претензії я не став, якби в мене був би час, щоб приїхати до нього в майстерню, гадаю двигун в мене був би, але ж часу зовсім не було через ті проблеми, про які я говорив перед виїздом з Рівного. Довелося покладатися на той двигун, який я робив собі сам в проміжках між візитами до голландського посольства та ремонтом буса. Змагання передувало тренування вранці в день гонки. Воно складалося з двох стартів під стрічку. Один з них я виграв, в другому прийшов другим. В принципі, не головне, яким ти фінішував, головне, який час показав при проходженні одного кола. Організатори змагань потім оголосили час усіх спортсменів: я був в п'ятірці найкращих. Це, звісно, додало оптимізму. Дуже не пощастило вже на тренуванні Іллі Бондаренко. Ми з ним стартували разом, плюс ще два гонщики. Я їхав три кола першим, потім вирішив, що достатньо «навантажувати» двигун, скинув газ та підняв руку вверх. Два спортсмени, що їхали за мною теж збавили оберти, а Ілля чомусь, навпаки, «закусив» газ, на повній ході ввійшов в поворот, не впорався з керуванням, допустив падінням, проламав, навіть, своєю технікою паркан. На щастя, він не травмувався, але стартувати в змаганнях в нього вже не було на чому. На заїзд «Останній шанс» я дав Бондаренко свій двигун, але, звісно, що стартувати в гонці на одній і тій самій техніці двом спортсменам одночасно, було нереально. Втім, дістатися фінішу Іллі в цьому заїзді не вдалося, він зійшов, а якби був, хоча б, четвертий, то був би запасним в фіналі.
   Настала черга основних стартів фіналу. Я стартував вже в другому заїзді. Програв старт, опинився на п'ятому місці, але пройшов спочатку голландця Ейбергена, а потім італійця Міланезе. Сам для себе зауважив, що початок доволі непоганий, і, мабуть, наврочив... На третьому колі в мене «заклинив» двигун. Звісно, що зійшов з дистанції, але найстрашніше не це, а те, що реально далі мені не було на чому стартувати. Мій двигун мав бути запасним на цих змаганнях, основним мав бути двигун від Мюллера, а після свого першого заїзду я опинився фактично без техніки. Щоправда, під час проходження технічного контролю перед гонкою я занотував в якості запасного двигуна, ще один мій, який лежав в бусі, і який я в цьому сезоні майже не використовував і не готував, оскільки він давно вже вичерпав свій ліміт стартів. Але зараз ситуація така, що потрібно було хоч на чомусь, але виїжджати в заїзди. Наступний заїзд для мене - шостий. Тепер вже старт мені вдався непоганий, але одразу і справа, і зліва мене проходять майже усі суперники. Розумію, що на такій техніці далеко не заїдеш, боротися за чільну вісімку стало нереально. Наступний заїзд і знову «одиничка» в скарбничку. Це означає, що я вже не попадаю ні у фінал «А», ні у фінал «В». Шкода, тому що проходять мене гонщики, які були далеко позаду під час тренування, яких я вже неодноразово перемагав в цьому сезоні, як в офіційних змаганнях, так і в товариських гонках. Але, це  - спорт, тут в кожній конкретній гонці потрібно доводити, що ти кращий за інших. Минулі заслуги тут не рахуються. Суперники ретельніше підготувалися до цього фіналу і досягли свого. Мені ж дістався старт лише у фіналі «С» серед найслабших того вечора гонщиків, в якому я ризикував, взагалі, «втратити» і запасний двигун, з великими проблемами дістався до фінішу. Шкода, тому що хотів зробити подарунок у вигляді стартів в Гран-прі в наступному році і собі, і Рівному, яке буде святкувати в наступному році 50 років спідвею в нашому місті. Але не вийшло. Користуючись нагодою хочу через ваше видання подякувати федерації мотоциклетного спорту України (віце-президент Сергій Лятосинський) за те, що вони вперше за 17 років моїх виступів за Україну в офіційних міжнародних змаганнях надали мені фінансову допомогу на оплату поїздки на змагання. Приємно, що на протязі всього сезону осторонь моїх проблем не залишалося управління в справах сім'ї, молоді та спорту Рівненської міської ради (начальник - Сергій Шевчук). Завершувати кар'єру не збираюся, буду в наступному сезоні знову штурмувати вершини та намагатимусь таки попасти в Гран-прі на довгому треці. Сподіваюся, що в наступному сезоні підтягнеться і Ярослав Полюхович».
  А перемогу в змаганнях здобув чемпіон Європи 2008 року француз Стефан Тресарр'ю, головний вибух цьогорічного сезону на довгих та трав'яних треках.
 
Фінал Гран-прі Челлендж-2008 на довгому треці
18.10.2008 року, Едуард (Нідерланди)
Заїзд «Останній шанс»

Гонщик

Країна

М

Сьорд Розенберг

Нідерланди

1.

Пол Купер

Велика Британія

2.

Павел Ондрашик

Чехія

3.

Марк Стейкема

Нідерланди

С

Ілля Бондаренко

Росія

С

Зденек Шнайдервінд

Чехія

н/с

 



Гонщик

Країна

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

СО

C

B

A

М

3

Стефан Трессар'ю

Франція

1

 

 

 

 

5

 

 

5

 

 

5

16

 

 

1.

1.

1

Бернд Дінер

Німеччина

5

 

 

5

 

 

5

 

 

4

 

 

19

 

 

2.

2.

10

Річард Халл

Велика Британія

 

4

 

4

 

 

 

5

 

3

 

 

16

 

 

3.

3.

11

Йорг Теббе

Німеччина

 

5

 

 

4

 

 

 

2

 

5

 

16

 

 

4.

4.

14

Алессандро Міланезе

Італія

 

 

3

 

5

 

 

 

3

 

 

4

15

 

 

5.

5.

18

Пол Купер

Велика Британія

 

 

5

 

 

4

 

 

4

 

П/В

 

13

 

 

6.

6.

6

Річард Спейсер

Німеччина

4

 

 

 

 

2

 

2

 

5

 

 

13

 

1.

 

7.

2

Яннік де Йонг

Нідерланди

2

 

 

 

3

 

 

3

 

 

4

 

12

 

2.

 

8.

9

Річард Вольфф

Чехія

 

2

 

 

 

3

 

4

 

 

2

 

11

 

3.

 

9.

16

Ерік Ейберген

Нідерланди

 

 

2

2

 

 

4

 

 

 

 

3

11

 

4.

 

10.

8

Себастьян Трессар'ю

Франція

 

3

 

 

1

 

3

 

 

С

 

 

7

 

5.

 

11.

5

Стефан Катт

Німеччина

3

 

 

 

2

 

2

 

 

 

 

1

8

 

6.

 

12.

4

Рене Лехтінен

Фінляндія

П

 

 

3

 

 

 

 

0

 

1

 

4

1.

 

 

13.

15

Херберт Рудольф

Німеччина

 

 

1

 

 

0

0

 

 

1

 

 

2

2.

 

 

14.

13

Даніель Бачер

Німеччина

 

 

С

1

 

 

 

1

 

 

3

 

5

3.

 

 

15.

12

Володимир Трофимов

Україна

 

С

 

 

 

1

1

 

 

 

 

2

4

4.

 

 

16.

19

Павел Ондрашик

Чехія

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

 

С

3

5.

 

 

17.

17

Сьорд Розенберг

Нідерланди

 

 

4

 

0

 

 

С

 

н/с

 

 

4

н/с

 

 

18.

7

Сірг Шутцбах

Німеччина

 

1

 

0

 

 

 

 

н/с

 

 

н/с

1

 

 

 

19.


                                                         Володимир Кошовий
 В матеріалі використана статистика  з сайту www.speedway.org
Переглядів матеріалу: 843, Коментарів: 0. Матеріал додано: 26.10.2008




Додати коментар :