Про виступ Трофимова в Старфості
Пропонуємо вашій увазі статтю опубліковану в газеті Спортивний Ярмарок про виступ нашого ветерана Володимира Трофимова Стафорсті.
В минулому номері «Спортивного Ярмарку» ми писали про не надто вдалий для Володимира Трофимова початок, так би мовити, «європейського турне». 27 липня рівнянин брав участь в міжнародному представницькому турнірі в німецькому місті Шварме і посів останнє місце в групі найсильніших, при цьому не здобувши жодного пункту і ледь не травмувавшись на тренуванні перед гонкою. Втім, рівненський майстер не звик пасувати перед труднощами. Час, що залишився до наступної гонки (1 серпня в голландському місті Стафорст), він використав і для відновлення фізичних сил і для ретельної підготовки техніки.
Володимир Трофимов: «Змагання в Стафорсті мали стати останньою перевіркою готовності мене та техніки до півфіналу чемпіонату Європи 3 серпня в Німеччині. Коли я підписував контракт на цю гонку, то звернув увагу на дуже солідний склад учасників, серед яких були і ті спортсмени, які разом зі мною мали стартувати через день в Мельсангені. Тому така гонка була дуже корисною в плані інформації: можна було і себе перевірити, і подивитися чого варті твої суперники. Звісно, що не всі збиралися викладатися по повній, але певні висновки зробити вдалося. Крім того, в Нідерландах я провів останні тестування мого двигуна, який підготував мені Егон Мюллер. На жаль, останніми роками я дуже мало уваги приділяв підготовці своєї техніки до змагань на трав'яному та довгих треках: не вистачало елементарно часу. В цьому році я трішки змінив підхід. Вже з перших змагань в нас розпочалася плідна співпраця з відомим німецьким тюнером, а в минулому видатним гонщиком, чемпіоном світу 1983 року в особистому заліку Егоном Мюллером. Егон має свою майстерню, готує техніку багатьом «зіркам» мотогонок на довгому і трав'яному треках, тому відмовитися від його послуг було б не абсолютно нелогічно з моєї сторони».
Змагання в Стафорсті розпочалися з самого ранку. За традицією таких гонок спочатку стартували наймолодші, потім юніори, далі йшла велика група місцевих гонщиків, які змагалися в різних класах, і апогеєм цього своєрідного свята мотоспорту, стала міжнародна гонка за участю спортсменів з Голландії, Німеччини, Великої Британії, Фінляндії та України. Як вже сказав Володимир Трофимов були серед гонщиків і майбутні суперники нашого майстра по півфіналу Європи: Рене Лехтінен, Енріко Яношка, Даніель Рат та Глен Філліпс. Також були і ті, хто вже стартував в інших півфіналах і виборов путівку до фіналу чемпіонату, а саме: Яннік де Йонг (виграв перший півфінал), Дірк Фабрієк (виграв другий півфінал), Марк Стейкема та Ерік Ейберген.
Володимир Трофимов: «В принципі, я вже вийшов з того віку, щоб намагатися завжди в усіх змаганнях бути першим, навчився розставляти пріоритети, підходити максимально підготовленим до найважливіших стартів. На початку сезону поставив собі за мету пройти в Гран-прі Челлендж на довгому треці, і досяг її. Цього разу мав походити до фіналу чемпіонату Європи. Тому не ризикував в Шварме, не збирався особливо «рвати» і в Стафорсті. Але гонка в мене, що називається, пішла. Вже в першому заїзді побачив, що реально маю сили боротися на рівних з усіма, та й техніка працювала саме так, як я від неї очікував і, як просив підготувати Егона Мюллера. Після двох перших своїх заїздів бачив, що є можливість пройти до головного фіналу «А» і на цьому зосередився».
Потрібно відмітити, що за регламентом змагань на пряму до фіналу «А», де мали розігруватися нагороди турніру, проходило п'ять гонщиків з найкращими результатами. Ще два місця здобували переможці, так званого, фіналу «В», до участю в якому допускалися спортсмени, які зайняли після попереднього раунду місця з шостого по десяте.
Володимир Трофимов: «Трішки не вдалим для мене вийшов мій третій виїзд на доріжку (заїзд №5). В ньому стартували усі лідери змагань, боротьба зі старту була дуже впертою, гонщики щільно увійшли в перший віраж, вирішив не ризикувати, не лізти в «пекло», оскільки пам'ятав про можливі наслідки, падати більше не хотілося. Звісно, що три пункти, які я в підсумку здобув, трішки ускладнили моє турнірне становище, але воно не було критичним. В сьомому заїзді зустрівся з дуже сильними суперниками, але для більшості з них гонка не склалася, можливо вже берегли сили на півфінал в Мельсангені. Я ж зі старту захопив лідерство, пішов у відрив, здобув перемогу, шість пунктів, і гарантоване місце у вирішальному заїзді дня».
В восьмому заїзді за п'яту путівку у фінал «А» небезпечно боровся Енріко Яношка, який зчепився з британцем Ендрю Епллетоном, що призвело до падіння обох спортсменів. Для представника Туманного Альбіону це було не критично, а ось Яношці потрібно було готуватися до фіналу «В». Втім, німець його виграв в блискучому стилі. Іншу путівку до головного заїзду здобув його співвітчизник Бернд Дінер.
Коли організатори розпочали приготування до кульмінації гонки раптом на стадіоні вибило електрику. Було вже достатньо темно і продовжувати змагання без освітлення не було ніякої можливості. Оперативна нарада головного судді та організаторів принесла для гонщиків таку звістку: фінал «А» відміняється, а гонщикам зараховуються місця згідно пунктів, які вони набрали після попередніх заїздів. Яношка та Дінер займали відповідно шосте та сьоме місце за підсумками фіналу «B».
Володимир Трофимов: «Змагання найсильніших розпочалися о сьомій вечора за місцевим часом. Перед фінальним заїздом вже було дуже темно. Не було навіть теоретичної можливості провести заїзд. Чекати, коли з'явиться світло також було безглуздо. Все ж таки, це товариські змагання, в яких не так вже й важливо, хто переміг, а хто програв. Звісно, приємно було після довгої перерви (останній раз я стояв на подіуму подібного роду турнірів десь в 2004 році) знову піднятися на п'єдестал пошани. Але подумки я вже був в Мельсангені, вже в мене був план на гонку, були певні міркування щодо підготовки техніки».
Володимир Трофимов: «Змагання в Стафорсті мали стати останньою перевіркою готовності мене та техніки до півфіналу чемпіонату Європи 3 серпня в Німеччині. Коли я підписував контракт на цю гонку, то звернув увагу на дуже солідний склад учасників, серед яких були і ті спортсмени, які разом зі мною мали стартувати через день в Мельсангені. Тому така гонка була дуже корисною в плані інформації: можна було і себе перевірити, і подивитися чого варті твої суперники. Звісно, що не всі збиралися викладатися по повній, але певні висновки зробити вдалося. Крім того, в Нідерландах я провів останні тестування мого двигуна, який підготував мені Егон Мюллер. На жаль, останніми роками я дуже мало уваги приділяв підготовці своєї техніки до змагань на трав'яному та довгих треках: не вистачало елементарно часу. В цьому році я трішки змінив підхід. Вже з перших змагань в нас розпочалася плідна співпраця з відомим німецьким тюнером, а в минулому видатним гонщиком, чемпіоном світу 1983 року в особистому заліку Егоном Мюллером. Егон має свою майстерню, готує техніку багатьом «зіркам» мотогонок на довгому і трав'яному треках, тому відмовитися від його послуг було б не абсолютно нелогічно з моєї сторони».
Змагання в Стафорсті розпочалися з самого ранку. За традицією таких гонок спочатку стартували наймолодші, потім юніори, далі йшла велика група місцевих гонщиків, які змагалися в різних класах, і апогеєм цього своєрідного свята мотоспорту, стала міжнародна гонка за участю спортсменів з Голландії, Німеччини, Великої Британії, Фінляндії та України. Як вже сказав Володимир Трофимов були серед гонщиків і майбутні суперники нашого майстра по півфіналу Європи: Рене Лехтінен, Енріко Яношка, Даніель Рат та Глен Філліпс. Також були і ті, хто вже стартував в інших півфіналах і виборов путівку до фіналу чемпіонату, а саме: Яннік де Йонг (виграв перший півфінал), Дірк Фабрієк (виграв другий півфінал), Марк Стейкема та Ерік Ейберген.
Володимир Трофимов: «В принципі, я вже вийшов з того віку, щоб намагатися завжди в усіх змаганнях бути першим, навчився розставляти пріоритети, підходити максимально підготовленим до найважливіших стартів. На початку сезону поставив собі за мету пройти в Гран-прі Челлендж на довгому треці, і досяг її. Цього разу мав походити до фіналу чемпіонату Європи. Тому не ризикував в Шварме, не збирався особливо «рвати» і в Стафорсті. Але гонка в мене, що називається, пішла. Вже в першому заїзді побачив, що реально маю сили боротися на рівних з усіма, та й техніка працювала саме так, як я від неї очікував і, як просив підготувати Егона Мюллера. Після двох перших своїх заїздів бачив, що є можливість пройти до головного фіналу «А» і на цьому зосередився».
Потрібно відмітити, що за регламентом змагань на пряму до фіналу «А», де мали розігруватися нагороди турніру, проходило п'ять гонщиків з найкращими результатами. Ще два місця здобували переможці, так званого, фіналу «В», до участю в якому допускалися спортсмени, які зайняли після попереднього раунду місця з шостого по десяте.
Володимир Трофимов: «Трішки не вдалим для мене вийшов мій третій виїзд на доріжку (заїзд №5). В ньому стартували усі лідери змагань, боротьба зі старту була дуже впертою, гонщики щільно увійшли в перший віраж, вирішив не ризикувати, не лізти в «пекло», оскільки пам'ятав про можливі наслідки, падати більше не хотілося. Звісно, що три пункти, які я в підсумку здобув, трішки ускладнили моє турнірне становище, але воно не було критичним. В сьомому заїзді зустрівся з дуже сильними суперниками, але для більшості з них гонка не склалася, можливо вже берегли сили на півфінал в Мельсангені. Я ж зі старту захопив лідерство, пішов у відрив, здобув перемогу, шість пунктів, і гарантоване місце у вирішальному заїзді дня».
В восьмому заїзді за п'яту путівку у фінал «А» небезпечно боровся Енріко Яношка, який зчепився з британцем Ендрю Епллетоном, що призвело до падіння обох спортсменів. Для представника Туманного Альбіону це було не критично, а ось Яношці потрібно було готуватися до фіналу «В». Втім, німець його виграв в блискучому стилі. Іншу путівку до головного заїзду здобув його співвітчизник Бернд Дінер.
Коли організатори розпочали приготування до кульмінації гонки раптом на стадіоні вибило електрику. Було вже достатньо темно і продовжувати змагання без освітлення не було ніякої можливості. Оперативна нарада головного судді та організаторів принесла для гонщиків таку звістку: фінал «А» відміняється, а гонщикам зараховуються місця згідно пунктів, які вони набрали після попередніх заїздів. Яношка та Дінер займали відповідно шосте та сьоме місце за підсумками фіналу «B».
Володимир Трофимов: «Змагання найсильніших розпочалися о сьомій вечора за місцевим часом. Перед фінальним заїздом вже було дуже темно. Не було навіть теоретичної можливості провести заїзд. Чекати, коли з'явиться світло також було безглуздо. Все ж таки, це товариські змагання, в яких не так вже й важливо, хто переміг, а хто програв. Звісно, приємно було після довгої перерви (останній раз я стояв на подіуму подібного роду турнірів десь в 2004 році) знову піднятися на п'єдестал пошани. Але подумки я вже був в Мельсангені, вже в мене був план на гонку, були певні міркування щодо підготовки техніки».
Міжнародний турнір на трав'яному треці
01.08.2008 р., Стафорст (Голландія)
01.08.2008 р., Стафорст (Голландія)
№ |
Гонщик |
Країна |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
СО |
Фінал «В» |
Фінал «А» |
М |
1 |
Яннік де Йонг |
Голландія |
5 |
6 |
6 |
6 |
23 |
1 |
1 | |||||
7 |
Дірк Фабрієк |
Голландія |
6 |
5 |
4 |
4 |
19 |
2 |
2 | |||||
8 |
Володимир Трофимов |
Україна |
4 |
5 |
3 |
6 |
18 |
3 |
3 | |||||
6 |
Ендрю Епплетон |
Велика Британія |
6 |
6 |
5 |
П |
17 |
4 |
4 | |||||
5 |
Марк Стейкема |
Голландія |
4 |
3 |
4 |
5 |
16 |
5 |
5 | |||||
2 |
Енріко Яношка |
Німеччина |
3 |
3 |
5 |
П |
11 |
1 |
6 |
6 | ||||
10 |
Бернд Дінер |
Німеччина |
5 |
1 |
6 |
3 |
15 |
2 |
7 |
7 | ||||
4 |
Ерік Ейберген |
Голландія |
2 |
4 |
2 |
5 |
13 |
3 |
8 | |||||
11 |
Джейсон Бунаюн |
Велика Британія |
2 |
4 |
1 |
П |
7 |
4 |
9 | |||||
9 |
Даніель Рат |
Німеччина |
1 |
2 |
3 |
4 |
10 |
5 |
10 | |||||
14 |
Рой Классенс |
Голландія |
1 |
1 |
1 |
3 |
6 |
6 |
11 | |||||
3 |
Глен Філліпс |
Велика Британія |
3 |
2 |
2 |
2 |
9 |
7 |
12 | |||||
13 |
Сірг Шутцбах |
Німеччина |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
13 | ||||||
12 |
Рене Лехтінен |
Фінляндія |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
14 |
Переглядів матеріалу: 939, Коментарів: 0. Матеріал додано: 11.08.2008
Додати коментар :