Привіт, простий прохожий або спідвейний фанат! Повідомимо - сьогодні: 08.05.2024 , годин в Рівному : 3

Попередній матч у Рівному :
2 травня : Командний кубок світу, юніори;
Результат матчу

Наступний матч у Рівному :
22 травня : "Каскад" - "Кольяж Ополе"
Склади команд | Онлайн гонки

Попередній матч "Каскаду" :
8 травня : "Островія" - "Каскад";
Результат гонки
Статистика сайту
На сайті: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Погода у Рівному

Погода в Ровно

Пошук на сайті

Ваш профіль
Для перегляду профілю необхідно авторизуватися на сайті
Логін:
Пароль:
Опитування

Чи має "Каскад" шанси на вихід у I ПЛ лігу?


Відповіли: 167
В Опенді Полюхович в кроці від п’єдесталу!

В голландському місті Опенде 21 червня відбувся традиційний, 25-й за ліком, міжнародний турнір на трав'яному треці. Участь в цій гонці взяли і два рівненських гонщики, представники «Спідвей-Клубу Трофимов» Володимир Трофимов та Ярослав Полюхович.
Організаторам змагань вдалося зібрати дуже солідний склад учасників. Достатньо сказати, що в гонці брали участь сім учасників цьогорічного циклу Гран-прі на довгому треці, а саме німці Стефан Катт, Енріко Яношка, Даніель Рат та Йорг Теббе, а також голландці Дірк Фабрієк, Яннік де Йонг і Ерік Ейберген. Формула змагань було доволі просто і, водночас, незвичною для нас. В заїздах стартувало по сім спортсменів. Перший раунд (кваліфікація)  - це дев'ять заїздів, під час яких кожен гонщик тричі виїжджав на доріжку. Для того, щоб пробитися до півфінальних заїздів, в кваліфікації потрібно було зайняти місце не нижче чотирнадцятого. Пункти, які гонщик набрав в кваліфікації додавалися до тих, які йому вдавалося набрати в півфіналі, потім визначалася сімка найкращих, яка отримувала нагоду розіграти звання переможця гонки у вирішальному заїзді.
  Нашому кореспондентові вдалося одразу після змагань зв'язатися з рівнянином Володимиром Трофимовим, який люб'язно погодився дати коментар стосовно свого та Ярослава Полюховича виступу: «Дуже цікаві, і, водночас, важкі змагання. В Опенде я стартував вже не перший раз, добре знаю цей трек. Він досить специфічний, вимагає від гонщика фізичної витривалості. Не кожен може витримати до кінця змагань, попри те, що в кращому разі доведеться стартувати п'ять разів. Як ви знаєте, в мене під час відбору на Гран-прі Челлендж на довгому треці відмовив основний двигун, який забрав в ремонт німецький тюнер Егон Мюллер. Ми з ним домовилися, що він мені привезе двигун безпосередньо на гонку в Опенде. Егон свого слова дотримав, але по приїзду одразу повідомив мені, що незадоволений в повній мірі роботою двигуна, його потрібно ще «доводити». В принципі, вже на тренуванні я відчув, що техніка працюю не так, як потрібно. Зрештою, це видно з моїх результатів. Найбільш прикро мені за півфінальний заїзд, в якому вдалося взяти непоганий старт, але до фінішу доїхати не судилося. Натомість, прямо протилежним від мого вийшов виступ і результат Ярослава Полюховича. За такою кількості учасників в заїзді він не розгубився в жодному зі своїх заїздів. Вже в першому він стартував в дуже солідній компанії, але зміг здобути три пункти, деякий час був попереду гонщика з Німеччини Енріко Яношки, який виступає в циклі Гран-прі в цьому році. Потім Ярослав вже так пристосувався на доріжці, що при програній позиції на старті був в стані надолужити згаяне по дистанції, демонструючи відмінну техніку і відзначаючись класними обгонами. Зі сторони такий стиль їзди дуже подобався вболівальникам. Ярослав без проблем пройшов до півфіналу. Нам випало стартувати разом. Як я вже говорив, в мене вийшов непоганий старт, а ось Ярослав трішки забарився і опинився майже позаду всіх. Здається був п'ятим чи шостим. Але наскільки він легко потім почав розправлятися зі своїми суперниками. Усі ті, хто вигравав в нього в кваліфікації цього разу змушені були капітулювати. Цікаво було б подивитися, чи вдалося б йому обійти лідера Бернда Дінера, мого старого товариша, який в 1999 році виграв звання чемпіона Європи на трав'яному треці, а я в тій гонці став бронзовим призером. Але німець, мабуть, вирішив поберегти сили на фінал, пунктів в нього було більш ніж достатньо, і він дозволив собі допустити фальстарт. Серед усіх фіналістів в Ярослава перед вирішальним заїздом було найменше пунктів, шістнадцять, а тому йому дісталася найгірша сьома доріжка біля самісінького паркану. Завдання в нього було дуже складне. Потрібно було зі старту по великому радіусу спробувати об'їхати якомога більше суперників та на виході з віражу перестроїтися на більш вигідну траєкторію. Ярослав, молодець, виграв старт, деякий час, навіть, був другим, але досвід німців та голландців дався взнаки: стримати атаку з двох боків було нереально, тому довелося посунутися. Втім, четвертий підсумковий результат в такій компанії - це дуже пристойно! Ярославу, який немає рейтингу на трав'яному треці, протистояли аси цього виду спорту. Після змагань його поздоровляли не тільки прості вболівальники, але й імениті суперники. А це вже про щось говорить. Наразі перебираємося з Голландії до Німеччини, плануємо там чекати, коли Егон Мюллер доведе до ладу мій двигун. Також збираємося розглянути ще декілька пропозицій стосовно змагань на довгому та трав'яному треках. В принципі, липень плануємо присвятити плідній підготовці до півфіналу чемпіонату Європи на трав'яному треці, який відбудеться, знову ж таки, в Німеччині 3 серпня».
Володимир Кошовий
"Спортивний Ярмарок"

Переглядів матеріалу: 929, Коментарів: 0. Матеріал додано: 01.07.2008




Додати коментар :